... u prolazu #7

Photo by Angie Style Guide

Stopala! ... za nekoga fetiš, a za nekoga sredstvo da se pređe određena razdaljina. Pričajući sa ljudima na ovu temu saznala sam za razna mišljenja po tom pitanju.

Nekima se pri pomisli na ovaj deo tela ozari lice, dok drugi odmah pogledaju u moja i iskomentarišu ih. Najzanimljivije što sam ikada čula, jeste pomalo čudan stav jednog mog prijatelja. On kaže da bez obzira na to koliko mu se svidela neka devojka, ukoliko njena stopala nisu dovoljno lepa (za njegove standarde), to može značajno uticati na dalji tok razgovora. Pomislila sam da je čovek lud, ali... bar ima stav!

Što se mene tiče, lepa stopala su svaka ukoliko su dovoljno uredna i negovana, sve ostalo je nebitno. Kao i u svemu neka su lepša neka manje lepa, ali ako su čista i mirišljava ko mari za nesrazmerno duži prst.

Ova prelepa u koja upravo gledate pripadaju jednoj mojoj prijateljici čije vam ime neću reći. ... te ovom prilikom, svim pristojnim muškarcima želim prijatano veče, ispunjeno finom maštom. :D

Comments

  1. Super su ovi stopalići!

    ReplyDelete
  2. Oooo da! :) ... jedni od lepših koje sam u poslednje vreme zapazila ;)

    ReplyDelete
  3. A ha...znam i ja opsednute stopalima :)
    Meni su moja divna, volim ih i negujem...i sve po redu!
    I priznajem da su gore prikazana takodje fina :)

    ReplyDelete
  4. Cokice su neprocenjive :D

    ReplyDelete
  5. @Jovana hvala :*
    @Coko ne zaludjuj se :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts