Mesečev kamičak

Photo by Angie Style Guide


Još uvek pod utiskom punog meseca od sinoć i opštim  ludilom koje on stvara, pomislila sam da bi trebalo pronaći nešto dobro što bi nas žene moglo da resetuje. Kao i uvek, instant rešenje je komad dobrog nakita!

Razmišljajući šta se od kamenja koristi da bi se sredila glava, usmerile misli ili ublažile ničim izazvane intenzivne emocije, dođoh do zaključka da o tome skoro ništa ne znam. S obzirom na to da sam među fotografijama od pre nekoliko dana pronašla ovaj mesečev kamen, bilo je logično pronaći koju informaciju o njegovim moćima.

Kažu da se na tom kamenu u vreme mladog meseca javlja bela tačka koja se pomera ka centru i postepeno povećava sve dok ne dobije oblik punog meseca. Ovu fotografiju sam snimila u petak 29. juna kada je mesec bio u prvoj četvrtini na prelasku u pun. Moram priznati da sam se i sama zaprepastila kada sam shvatila da se mesec onakav kakav je bio kasnije te večeri oslikao i na kamenu.

Ovo saznanje je bilo pomalo zastrašujuće, ali baš zato nastavih da kopam dalje. U toku daljeg mini istaživanja saznala sam da se on smatra ,,kamenom novih početaka" i da kao takav predstavlja simbol koji treba da nas podseti na stalnu smenu ciklusa u životu - baš kao što se i mene stalno smenjuju.

Nakon čitanja o tim ciklusima, pomislila sam kako je bolje time se preterano ne opterećivati. Ipak, želim da uživam dok mi je lepo i ne želim da razmišljam o tome da će jednom ,,pasti kiša". Aaali... kad ta kiša padne, ne bih li se izvukla iz sopsteve prašine, potrebne su mi sve mudrosti ovog sveta, svo drago i poludrago kamenje.

Za ovaj kamen još vlada mišljenje da najbolje deluje na umirivanje emocija. Utiče na stišavanje naglih reakcija i emotivnih okidača. Pa, ako je tako, mislim da bi svaki muškarac, kako bi što lakše podneo, psihički izdršao, preživeo svoju ženu dok je u nekom emotivnom procepu (najpoznatijem kao PMS), svojoj dragoj trebalo da priušti ovo malo čudo. Da joj, za dobrobit čitave zajednice, ukrasi vrat mesečevim kamičkom. :)

Na osnovu svega što sam pročitala, obrni-okreni, zaključila sam da mesečev kamen pomaže emotivno slupanima (dakle skoro svima), pa, ako je neko iskusio moći ovog magičnog kamena, neka podeli svoje dragoceno iskustvo... Baš me zanima kako funkcioniše!

Inače, ovaj prelepi primerak sam pronašla u Ulici Kralja Petra, u Cream-u. Ako ga se ja ne dočepam, znate gde možete da ga pronađete.

Comments

Post a Comment

Popular Posts