Sa što manje dobiti što više

Napokon sam odlučila da malo izađem iz kuće, prošetam po kraju i obiđem lokalne prodavnice. Nije mi uopšte padalo na pamet da bih mogla da  naletim na naočare koje više od godinu dana intenzivno želim. Iako nisu Illesteva i iako su napravljene od jeftine plastike, nije mi smetalo da kupim tri ista para različitog kolorita. Znam da je glupo kupovati iste komade u više boja, ali, nažalost, ja jesam od onih ludaka koji vole da imaju jedno isto u nekoliko dezena, pa čak i nijansi.

Prvo sam htela da uzmem samo tamne koje se slažu uz većinu mojih crno-belih kombinacija... ali, uz malo premišljanja i puno nedoumice, shvatila sam da su mi neophodne i neke koje će se uklapati uz braon i oker odevnu paletu. Dakle, između dva para odlučila sam se za...OBA!

Photo by Angie Style Guide

Kada sam došla na kasu da platim, shvatila sam da iza ćoška skoro neprimetno vire i ove bele sa zlatnim detaljem. Iako izgledaju pomalo šizofreno,pretpostavićete, poželela sam i njih!  Šta ti je čovek... Kada sediš kod kuće, baš i nemaš potrošačkih želja. Čim skokneš do grada i vidiš sve te gluposti koje ti se nude, potpuno igubiš kompas i kao hipnotisan krećeš ka njima. Zašto nam karakter tako lako popusti, nemam pojma! Samo znam da sam na najnepotrebnije stvari najslabija...

S obzirom na to da sva tri para koštaju koliko jedna majica, pomislila sam da ,,nije beg cicija", izvadila keš i platila sva tri para. Mojoj sreći nije bilo kraja! Nema ničeg slađeg od neplanirane kupovine komada koji ti se dugo dopada. Za što manje para, podrazumeva se!

Photo by Angie Style Guide

Pomislila sam kako nikome neću da otkrijem da se radi o jeftinim plastikanerkama!, ali glupo je da lažem... Morate priznati da, bez obzira što su napravljene od krš plastike, izgledaju odlično! Realno, za mene je to jedino što se na kraju računa.

Obožavam prave Illesteva naočare! Sve oblike, da se razumemo, ali obožavam i ove jer je moja logika sledeća: bolje je za jedno leto imati tri jeftina para promenljivog aksesoara, nego jedan skup koji će mi pre ili kasnije dosaditi.

Devojčica kojoj ovaj oblik naočara savršeno pristaje je Anita Kostov. Ipak, nisam joj poklonila ni jedan par... Shame on me!!! :)

Comments

  1. Rekla bih ti "piši češće", ali pošto i ja imam prašinu na blogu... mudro ću ćutati :)

    :*

    ReplyDelete
  2. Jooooj, sve znam, ali i ja povremeno zakažem. :) Vraćam se iz turneja moda u stvarnost. :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts