MC Disko Jedinka

Photo by Angie Style Guide

Dođoh iz Banja Luke. Iako je koncert u okviru Jelen Top 10 turneje koji sam fotografisala održan u petak uveče, iako je u BG trebalo da se vratim u subotu, sticajem čudnih, više nestvarnih okolnosti, ostadoh još jedan dan.

Samo što sam se probudila, resetovana od rada, ludila i besmislene zabave, sedoh da pogledam šta treba da pošaljem svom klijentu, kad ono, među hrpom muzičara, iskoči i lepa nam Sonja.

Tek sad se setih da mi je njena ,,vesele devedesete" odećica bila toliko interesantna da sam joj dosađivala da zastane ne bih li zabeležila taj presimpatični prsluk za koji mi još uvek nije jasno odakle ga izvuče! Da sam ga videla bačenog na nekoj fotelji, verovatno bih zamolila Coku da ga zapali i da nikada nikome ne kaže za njegovo postojanje. Sada kada ga vidim na Sonji, moje mišljenje o ovom tzv. ,,MC Hammer" detalju se potpuno promenilo.

Sve više shvatam da nema veze šta ko oblači, već na koji način nešto nosi! Kada je u pitanju ovo čudo od prsluka na Sonji, u ovom slučaju možda je bolje reći na MC Disko Jedinki, moram priznati da sam sama sebi zapušila usta... Ona to odlično ume da iznese!  Definitivno ću morati da proširujem vidike što se tiče odeće iz raznih dekada.

Dakle, draga Sonja, očekujem da me na preostalim koncertima kada se budemo videle još više iznenadiš ne bih li se oslobodila svojih fashion stega!

Ovo je bio mini modni izveštaj iz backstage-a, pa, hajde, ljubim vas sve... Moram da se bacim na sređivanje preostalih fotografija kako me Jelen ne bi otpustio... :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts