U znaku sidra ⚓ ⚓ ⚓ ⚓ ⚓

Što se mene tiče ovo proleće i leto definitivno su u znaku sidra, kanapa i sličnih stvari. Iako sam ove simbole oduvek doživljavala kao deo svog identiteta, napokon sam se i odvažila da ih stavim u prvi plan. 

Šta više, mislim da sam postala opsednuta potragom za odećom, nakitom pa čak  i stvarima za uređenje kuće u ovom fazonu.

Photo by Angie Style Guide

Ok, nedavno sam pronašla blog Sarah-e Vickers koja me je u potpunosti inspirisala i iz mene izvukla ,,morsku" stranu ličnosti. Većina stvari u kojima se pojavljuje na svom blogu u skladu je sa mojim poimanjem estetike i lepote. Jedina stvar koja mi se nije svidela, jesu najlon čarape u boji kože koje često nosi. Iz nekog razloga imam apsolutni otpor prema tom odevnom predmetu kada su mlađe žene/devojke u pitanju, ali to sada nije tema. :)

Photo by Angie Style Guide

Što se tiče ostalog, na njenom blogu su opuštenost i sofisticiranost toliko iskrene, da zaista nemam šta da joj zamerim. Šta više hvala joj na odličnim odevnim inspiracijama i hvala joj što gura priču koja nije ,,udžu budžu" gde sve vrišti, šljašti i upravo je skinuto sa piste. Njeno aristokratsko lice mnogo mi je draže od onih koji pošto-poto guraju poslednje trendove, ne obazirujući se na svoju suštinu.

Photo by Angie Style Guide

Imati svoj stil i biti ga dosledan nije jednostavna stvar, ali evo dajem vam odličan primer kako to radi devojka sa Rhode Island-a.

E da, pogledajte i šta ona i njeni prijatelji proizvode, bolji dizajn narukvica, kaiševa i mašni sa sidrom skoro nisam videla. Zato, ako je i vama ovaj simbol drag uživajte u nenametljivoj lepoti.

Comments

  1. Jako lep post. I ja je baš volim, njene fotografije mi nekako uvek liče na reklamnu kampanju za Tommy Hilfiger.

    ReplyDelete
  2. Hvala Mihajla. E pa da, ima nešto slično, meni je fascinantna ležernost koja je opšte prisutna i verovatno neshvatljivi kapital koji joj to omogućava. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts