Ines Janković - perfekcionista na delu

Photo by Angie Style Guide

Ines Janković, hm... odakle početi?

Više ljudi me je pitalo za nju, konstantno postavljajući pitanja zašto ne stupimo u kontakt i zašto o njoj još nisam pisala.

Između ostalih i Jelena Stefanović, čije modne stavove i ukus jako poštujem u par navrata mi je spomenula kako je Ines odlično uredila svoj studio i kako ne bi bilo loše da prošetam do nje i vidim šta radi.

Ušavši u Ines Atelier na ulazu me je dočekala Nataša, prelepa devojka, za koju sam bila ubeđena da je iz New York-a, međutim, ispostavilo se da fantaziram. :) 

Photo by Angie Style Guide

Vitka brineta mi je rekla da zna za moj dolazak i da je baš raduje što ću fotografisati Ines Atelier. Počela je da mi objašnjava da postoji mogućnost da se rasveta usmerava, pali/gasi po potrebi, da je na spratu sve mobilno i da ukoliko bude potrebe da se neki komad nameštaja pomeri, da ni to nije problem. Laknulo mi je kada sam shvatila da ću imati posla sa ženama koje su ljubazne i kooperativne i koje su spremne da mi olakšaju posao koliko god je to u njihovoj moći.

Photo by Angie Style Guide

Dok smo ćaskale u prizemlju, na spratu se čuo Darko Kostić sa kojim je Ines upravo završavala sastanak. Naravno da nisam prisluškivala o čemu su razgovarali, ali priznajem, užasno me je kopkalo na kakvom projektu njih dvoje rade. Šta god da je u pitanju, sigurna sam da spremaju nešto glamurozno.

Kada je Darko otišao, na stepenicama me je sačekala Ines. Napokon smo se upoznale i odmah ,,skontale” kao da se znamo 100 godina. Osećaj da je poznajem mi je dosta pomogao, što je uticalo da se prijatnije osećam u nepoznatom prostoru gde je sve savršeno zategnuto.

Photo by Angie Style Guide

Tokom traženja ugla pod kojim bih najbolje prenela utisak koji je na mene ostavio perfekcionistički studio, Ines i ja smo ,,zakačile” razne teme. Kroz priču sam saznala da je Ines u Milanu završila prvo dizajn enterijera, a onda i modni dizajn. Bez obzira na redosled studiranja, ispostavilo se da ima talenta za bilo šta što je vizulenog tipa. Da bi se jedna ovako ozbiljna priča ostvarila, mislim da su do izražaja došle njene menadžerske sposobnosti i visoka estetska osvešćenost koje zajedno stvaraju jedinstveni dizajn na koji retko ko može ostati indiferentan.

Photo by Angie Style Guide

Inače, Ines je oduvek želela da studira prvo modni dizajn i neko vreme nije bila oduševljena što ima podršku samo za dizajn enterijera. Nakon određenog vremena i iskustva koje je stekla u industriji za uređenje prostora, ispostavilo se da joj sva znanja koja je koristila za kreiranje sa čvrstim materijalima, služe i u modnom dizajnu i dizajnu nakita. Kod Ines je sve oštrih linija i formi, sve sadrži savršen balans i muških i ženskih elemenata, zato sve izgleda u isto vreme i dominantno i ženstveno. Naizgled nespojive elmente Ines vešto uklapa na čist, glamurozan i skupocen način.

Photo by Angie Style Guide

Inače sav nakit koji Ines dizajnira, plod je njene jasne vizije kako šta treba da izgleda, a ne neograničenog broj pokušaja koji na kraju stvaraju formu. Kroz razgovor sa Ines vrlo brzo mi je postalo jasno da je ona osoba koja precizno zna šta želi i još preciznije to uspeva da prenese na svoj dizajn, bilo da je u pitanju enterijer, odeća ili nakit.

Photo by Angie Style Guide

Iako toliko određena i jasna Ines ni malo nije uštogljena, šta više, shvatila sam da je i veliki hedonista. Pričala mi je o načinu na koji bez obzira da li je sama ili ne, servira hranu, što je potvrdilo moju pretpostavku da ume i te kako da se opušta. Oči su joj zasijale kada je počela da mi objašnjava na koji način uklapa salvetu, escajg i čašu vina. Taj sitan detalj koji mi je otkrila apsolutno me je kupio. Poistovetila sam se sa njom i shvatila da nas ima dosta koji od svakodnevnih rutina pravimo glamurozne rituale zbog kojih vredi živeti.

Comments

  1. draga andjela, eto mene prvi put u gostima kod tebe i bas mi je ugodno, vracam se sigurno!
    mnogo mi se svideo tvoj pristup celom "intervju". Drugacije, minimal, a info taman onoliko koliko treba.
    I fotke su divne, bluristicne, a Ines je bozanstvena, trenutno meni najomiljenija dizajnerka na nasoj sceni.
    veliki pozdrav:)

    ReplyDelete
  2. Hej Ana,

    Hvala na komplimentima i obećanju da ćeš se vraćati. :)

    Bacila sam oko na tvoj blog i izgleda da i kod tebe ima svašta interesnatno da se vidi i pročita.

    Ines je zaista posebna, i opravdano zauzima mestu među omiljenijim dizajnerima kod nas.

    Što se tiče fotografija i teksta trudila sam se da stvarnost koju sam zatekla prikažem što preciznije.

    Imaš veliki pozdrav i poljubac od mene. :)

    ReplyDelete
  3. Kakva divota :) & :*

    ReplyDelete
  4. Gledam sad fotke sa fw na netu (Black Celebration konkretno),i imam osećaj da na nečijim kreacijama konci vire na sve strane i da nema tu nikakvog koncepta, dok Ines dominira i po kvalitetu i po estetici. Bravo bravo.

    Fotke kao i uvek, super, mislim to nema smisla da ponavljam :P

    ReplyDelete
  5. Bubiška verujem da svako od sebe daje svoj maksimum, neko dobaci više neko niže, ali dok se ljudi trude to mi je ok... a da Ines ima vrlo jasnu ideju o sebi i svojim modelima tu se svakako slažemo. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts