Anja Ivanović - moja Amélie

Anja Ivanović je moja Amélie. Svaki put kada je vidim imam osećaj da sam upala u Jean-Pierre Jeunet-ov film. 

Photo by Angie Style Guide

Anja je inače psiholog i kao i sve njene kolege svaki put uspe da me uvuče u vrtlog priče iz koje ne mogu da se izvučem. Bez obzira na to što je ćutljivija od mene i bez obzira na to što je blago suzdržana, ipak, povremeno uspem i ja njoj da izvučem po koju reč.

Svaka njena izjava je odmerena, svaka rečenica je na mestu, svaki zaključak je logičan, ne izleće se ne napada, jednostavno kada joj se priča, ona blista, a kada to ne želi, umiri se i projektuje nešto nestvarno, blago melanholično.

Photo by Angie Style Guide

Bez obzira na to što meri reči i ne rasipa ih unaokolo tek tako, Anja je interesantna pojava. Iako je nikada nisam videla u jarkim bojama i pažnju ne privlači na taj način, oko nje se stvara aura koju je teško ne primetiti. Čak i za šankom u 4h ujutru teško je ne buljiti u nju. :)

Inače, Anja nam je pomagala i u vezi sa Kooprativom, budućim coworking prostorom na kome radimo. Anketa koja je napravljena kako bismo saznali šta je ljudima potrebno u jednom takvom prostoru delo je ove mlade dame.

Photo by Angie Style Guide

Sarađivati sa ljudima poput nje pravo je zadovoljstvo. Svaki dogovor poštuje, tačna je, pedantna, prava osoba za saradnju bez muke. Dakle, svi oni kojima je potrebno bilo kakvo istraživanje, slobodno mogu da se povežu sa ovom divnom devojčicom i očekuju pomoć kada su ankete, upitnici i slične stvari u pitanju.

Comments

  1. Divna prica, divne fotografije i mnogo mi je drago da sam naletila na tvoj blog, jer je vidim dosta drugaciji od vecine :)
    Devojka je predivna!!

    ReplyDelete
  2. Hej, hvala najlepše i baš mi je drago da ti se dopada. :)

    Ideja je da predstavim stvari, ljude i događaje koji me fasciniraju u datom trenutku.

    Pogledaj i ranije postove, naći ćeš još mnogo divnih žena gde svaka pleni nečim posebnim.

    Nadam se da će ti se dopasti i da ćeš podjednako uživati kao i uz Anju. :)

    ReplyDelete
  3. Kako je divna ova Amelie. Ne mogu je prestati gledati ni na fotkama,
    a kako li je tek uzivo?!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts