Matice - Hexy narukvice

Photo by Angie Style Guide

Danima, bolje rečeno već skoro dve nedelje, pokušavam da odvojim misli od Cileta. Za one koji nisu upoznati Cile je mačak koji je od pre deset dana postao deo moje porodice i koji je toliko uspeo da me opčini da nisam bila u stanju ni da mislim, a kamoli da pišem. Sada, kada sam se kao opravdala i oporavila od emotivnog šoka, krajnje je vreme da se vratim priči koja sve ovo vreme čeka da bude objavljena.

Desetak dana pred Novu Godinu sedela sam sa Katom u Centrali. Dok je Kata ispijala svoje crno vino, a ja svoju stotu kafu tog dana naišla je njena drugarica Ana. Nešto su ,,čavrljale”, što, naravno, nisam slušala, ali niko nije mogao da mi zabrani da gledam. Kao i bilo koju drugu ženu, i ovu Katinu prijateljicu počela sam da analiziram od nakita.

Šta god da mi zasija ispred očiju, nemoguće je da sklonim pogled i odglumim da ništa ne primećujem. Naravno da sam zapazila Anine narukvice, i naravno da mi je bilo neprijatno da odmah kao lešinar ispitam sve što me zanima u vezi sa njima.

Očigledno je moja želja da saznam nešto više Katu telepatski pokrenula. Uz iznenadno podignutu obrvu, u sred razgovora je spustila pogled na Anine ručne zglobove i okrećući ih ka meni postavila direktno pitanje: “Odakle ti te narukvice?! Baš su dobre!”

Pomislila sam kako je to sjajno kada nešto poželiš i već u sledećem trenutku to i dobiješ. Ana se zadovoljno nasmešila i odgovorila: ,,Pa to pravi Bogdan!” U međuvremenu sam saznala da je Bogdan njen dečko koji očigledno ima smisla za vizuelne stvari.

Kata i ja smo se začuđeno pogledale jer, očigledno, ni jedna ni druga nismo očekivale da čujemo da se ,,dečak” bakće nekim tako ,,pipavim” stvarima. Ne mogu da kažem da mi nije bilo drago kada sam saznala da se iza ovih interesantnih narukvica krije muškarac, šta više morala sam da upoznam tog čuvenog dečka koji pravi Hexy narukvice.

Kada sam ih uzela i malo bolje zagledala, shvatila sam da je čovek prespojio neverovatne stvari, koje nama ženama možda ni ne bi pale na pamet. Jednostavno je spojio pertle, kanape, trake i matice. Hej, matice! Nije li ideja fenomenalna?! Možda to druge muškarce ne bi fasciniralo jer je taj mali predmet bio deo svakog dečačkog odrastanja, ali za nas devojčice ideja je neprevaziđena.

Toliko je sve vešto upleo i povezao da je meni, koja volim težak metal, ovaj nakit istog momenta postao jako privlačan. Anu sam nakon par treptaja i širokog osmeha pitala da li bi Bogdan i ona pristali da pišem o njihovim superinteresantnim narukvicama. Imala sam sreće! Očigledno je da su pristali :)

Kasnije sam upoznala i Bogdana koji, osim za nakit, apsolutno ima smisla i za odevanje. Šal koji je nosio ispod džempera na V izrez, rekao mi je o ovom čoveku više nego da smo satima razgovarali. Ništa lepše nego videti sređenog urednog muškarca koji tačno zna kako sebe da predstavi u najboljem svetlu. Sada mi je žao što ga nisam fotografisala, ali nadam se da ću u nekom trenutku imati prilike i za to.

Da ne zaboravim, Bogdan obožava mace te se nadam da će mi oprostiti što ovaj obećani post nije objavljen pre desetak dana za kada je bilo dogovoreno. :)

Ako budem ovako luda cele godine, neće biti dobro… Definitivno neću moći stalno da se vadim na Cileta!


Comments

Popular Posts