Lepota na dohvat ruke

Photo by Angie Style Guide

Više puta sam na odmoru pokušala da sastavim koju rečenicu, međutim mozak na moru reaguje potpuno drugačije, bolje rečeno ne reaguje uopšte. Znala sam da sve što napišem gledajući u more može zvučati prozaično te sam odlučila da sebe ne izvrćem ruglu i ostavim sve na neko vreme dok ne dođem sebi. ;)

Photo by Angie Style Guide

Koliko sam došla sebi je diskutabilna stvar, jer i dalje osećam posledice preteranog intelektualnog angažovanja na nivou: ,, … ijaaoo vidi talas, jao evo ga još jedan, jao jao vidi galeb, diiiivno, eno ga i brodić…", i tako danima. ;) Sumanuto je, ali definitivno prija na neko vreme. :)

Photo by Angie Style Guide

Ok da ne davim više, bila sam na Korčuli. :) Šta da kažem, izmišljeno mesto za sve one koji vole da se na moru osećaju kao kod kuće. Prvi put mi 10 dana nije bilo dovoljno. Ne što mi je nedostajalo više kupanja i tih vodenih aktivnosti, već što su ljudi i atmosfera koji čine ovo mesto neverovatni. 

Photo by Angie Style Guide

Za moje poimanje kvalitetnog letovanja Korčula je toliko dobar izbor da ozbiljno razmišljam o tome da ovu destinaciju ponovim još koji put. Sve je nekako zgodno, kada hoću malo da se kupam spustim se 50-ak metara do mini stenovite plaže. Kada želim jutarnju kafu sa pogledom na more takođe polužmureći mogu da pronađem prelepo mesto. :) Sve je na dohvat ruke, ma sve je u savršenom skladu. 

Photo by Angie Style Guide

Međutim, ono što je najbitnije, kuća u kojoj smo boravili je najprijatnije mesto na kome sam ikada letovala. Osim što je 30 godina u nju ulagano puno truda i ljubavi, ljudi, inače Beograđani koji je čine mislim da su njena najveća vrednost.

Vlasnike i njihove ćerke sam posle par dana počela da doživljavam kao dugogodišnje prijatelje. Komfor i osećanje pripadnosti posle samo par sati provedenih u njihovom domu ne može da se meri ni sa čim. Čak mi je i mama vlasnica u jednom trenutku oprala par stvarčica zbog čega sam joj od sveg srca zahvalna. ;)

Photo by Angie Style Guide

Po mom mišljenju Korčula je u isto vreme i otmeno i ležerno mesto. Sve je nepretenciozno i savršeno izbalansirano, ma jednom rečju mesto koje svako treba da poseti. :)

btw. ova predivna maca zove se Veverica i njenih portreta biće još u nekom od sledećih postova. :)

Photo by Angie Style Guide

Do tada ljubim :*

Comments

  1. mmmmmm diiiiivne su fotografije, skoro da mogu da osetim miris mora uz pomoc njih =)
    a da li mi se cini ili si pocela da fotkas zenitom?

    ReplyDelete
  2. Hvala puno! :) ... hi hi nije zenit, ali da taj efekat sam želela da postignem, znači misija uspela. ;)

    ReplyDelete
  3. definitivno si postigla taj efekat. za 2 fotografije sam bila potpuno sigurna da su slikane analognim. =*

    ReplyDelete
  4. Moj mozak zavidi tvom mozgu :)

    P.S. Maca je moja nova ljubav, kakav slatkiiiš... Hoćemo još slika ;)

    ReplyDelete
  5. Hahahah da Veverica je kao plišana, tek kad joj budeš videla rep ima da poludiš. :) Nemoj me toliko hvaliti sada stvarno crvenim propisno! ;)

    Sledećih nekoliko postova biće takođe sa Korčule tako da ćete uskoro dobiti još fotografija. ;)

    ;*

    ReplyDelete
  6. Ah... Tek sad sam videla sve ovo!
    Fotke su sve bolje, a predeo - lepota Božija!

    ReplyDelete
  7. Hvala na podršci! :) Pozdrav za poslednju anonimu! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts