Korčula drugi deo

Evo još fotografija sa predivne Korčule. Obožavam sve u vezi nje. Nadam se da na ovaj način uspevam da opišem svoje oduševljenje i emocije u vezi sa ovim mestom. 

Da bih uhvatila delić atmosfere dok nema turista budila sam se ranije, šta više možda i prerano za jedan odmor. Bez obzira na to i da nisam išla unaokolo na tražim lepe kadrove, mislim da je odlično praktikovati jutarnju šetnju i jutarnju ,,solo" kafu. Grad je toliko lep u to doba, da ako se malo potrudim i to primenim i u Beogradu možda se i iznenadim čudom koje naš grad pruža. Zapravo sigurna sam da svaki grad rano ujutru ima nešto posebno, nešto tajanstveno i predivno.

Tišina, mir, miris mora, blagi vetar mogle su da poremete samo moje misli. Međutim, uz sve navedene stimulacije bilo mi je teško da razmišljam o smislu života, jer se taj smisao upravo događao. Mislim da mi je tih jutarnjih dva sata koje sam posvećivala sebi predstavljalo najveći odmor i užitak tih 10 dana.
Jednostavno sam se prepuštala svakom trenutku, mirisu, zvuku sve je dobilo pravo značenje. 

Snimke koje sam napravila samo su mali tragovi u vremenu koji su mi najviše privukli pažnju. Da sam ostala još koji dan duže verovatno bih grad postepeno počela da vidim i iz drugog ugla. Kada kažem drugog ugla, mislim na još puno toga lepog što nisam stigla da zabeležim, bezbroj trenutaka koji su mi promakli, a koji su verovatno bili ispred mene, ali ih nisam opazila.

Međutim, neću da žalim mislim da ima dovoljno toga što sam primetila i što donekle može da opiše atmosferu i lepotu u kojoj sam se našla.

Jedna slika 1000 reči, šta dalje reći?! ;)

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide 

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Comments

Post a Comment

Popular Posts