Sve za tufne

Ovih dana u mom ,,malom mikro svetu" sve je podređeno pripremama za more. Neću otkrivati gde putujem, jer fotografije koje planiram da vam pokažem po dolasku neće biti iznenađenje. Destinacija koju sam za ovo leto odabrala jako je inspirativna i lepa i jedva čekam da se ,,bacim" u promatranje i fotografisanje iste. Posledice mog tamošnjeg stanja uma dobićete pravovremeno i zato ne bih više o tome jer je moja ideja da živim sada i odmah te vas zato izveštavam o onome kroz šta ovih dana prolazim. :)

Da sam nepopravljivi romantik ovog puta dokazujem svojim izborom ovogodišnjeg kompeltića za plažu. Ove godine je bilo ili da umrem ili da nađem retro kupaći na tufne. Na moje veliko oduševljenje Accessorize me ni ovaj put nije razočarao što se tiče izbora, ali sigurna sam da se pitate kako sam uspela da ustanovim koji mi broj odgovara kada u njihovim radnjama nema kabina za presvlačenje. 

Sigurna sam da neke od vas znaju za ,,fazon" i neću im otkriti ništa novo, ali za one koje ne znaju evo par saveta kako isprobati kupaći u slučaju da u prodavnici u kojoj želite da ga kupite nemate tu mogućnost.

Photo by Angie Style Guide

Prva i ne baš praktična varijanta je da vam prodavačica u nekom ćošku razgrne šal gde ćete vi svojim nadljudskim sposobnostima provući kupaći ispod veša. Naravno ovo se odnosi samo na bikini i to na gornji deo. Ko će vam posle zakopčati veš to je na vama da odlučite. ;) ... probajte sa izgubljenim dečacima koji drugarici kupuju neku đinđuvu za rođendan, sigurna sam da će biti voljni da pomognu! :D

Što se tiče donjeg dela takođe ga je moguće isprobati s tim što je za ovakav vid akrobacije poželjnije da budete u suknji. Nadam se da nije potrebno ,,plastično" objašnjavati kako se navlači donji deo kupaćeg kostima. :) Rizik da će svi koji se zadese u radnji u tom trenutku buljiti baš u vas dok izvodite tu ludost je definitivno zagarantovan. Šta više, tvrdim da ako ste ikada poželeli da budete u apsolutnom centru pažnje ovo je siguran način koji donosi rezultate. Ukoliko još imate i 2m kao ja onda je ceo proces za posetioce dodatno zanimljiv pa ćete imati i tu privilegiju da pokupite i poglede izvan prodavnice. Opšta zabava za sve, nema šta! :)

Photo by Angie Style Guide

Druga mnogo humanija i elegantnija varijanta je da kupite kupaći koji vam se dopada i odete u drugu prodavnicu da ga probate. Evo kako bi ceo proces trebalo da izgleda:

Nasumično izaberete broj koji vam se čini da će vam odgovarati, platite kostim i stavite kesu u torbu. Zatim uđete u prodavnicu pored koja ima svlačionicu i pretvarate se da vas interesuju stvari iz njihove ponude. Ukoliko ste pod budnim okom žene trgovca onda se malo ispričate sa njom, tražite da vam pronađe taj i taj broj pantalona za koje ste se uhvatili, pitate je da li imaju nešto što već viri iza njenih leđa i sve to pokupite sa ciljem da te stvari kobajagi isprobate. :)

Da biste bile još manje predvidljive pokupite usput još koju krpu da biste imale više vremena u kabini da isprobavate svoj divni kupaći koji vam je ili suviše mali jer ste se potcenile ili suviše veliki jer ste mislile da vam je priroda ili klopa malo više podarila. Kada ustanovite da vam je kupaći a) mali b) veliki ili c) taman, sa velikim osmehom izađete iz kabine i vratite krpice koje ste kao isprobavali i kažeti da vam nažalost taj kroj koji ste izbarali uopšte ne stoji i/ili da je nešto prekratko, predugačko... ma snaći ćete se! :) Nadam se da me sada niko neće uhapsiti ili prebiti zbog ovoga. Šta da radim, gledajte na ovo kao dobro delo jer zapravo ovim metodama pomažem ženama koje su se našle u vrlo nezgodnoj situaciji, imajte razumevanja svi vi koji imate svlačionice. :)

Zaboravih još da kažem da ukoliko se ispostavi da vam broj ne odgovara, vratite se u radnju u kojoj ste kupili kupaći zamenite broj i onda ispočetka ponovite postupak. Naravno za svako sledeće isprobavanje menjajte radnjice da ne bi postalo očigledno da nešto muljate iza zavese. :)

Treća varijanta je da uredno uđete u drugu prodavnicu i sa velikim osmehom zamolite da iskoristite njihovu kabinu. Ako ste dovoljno šarmantne i simpatične sigurna sam da će vam poći za rukom, a ako niste, ups, malo rumenila nikome nije naškodilo. :)

Što se tiče šešira tu nisam imala problema, mada iako ga malo teže navlačim mislim da je neodoljiv i zato je morao da upotpuni moju kombinaciju za plažu. Inače u Accessorize-u je trenutno ,,poniženje" pa ko ima sreće da ubode broj kupaćeg od onoga što je ostalo mislim da se zaista isplati sav navedeni trud. Što se tiče džidža za plažu, uf, uf, ne znam kada će mi biti dosta, izbor je jednostavno prevelik, a budžet nikada dovoljan. ;)

Comments

  1. Divne su ti nove tufne, žirafo...
    Prosto da ih čovek poželi... Mmm...

    ReplyDelete
  2. Hvala anonimna ženo/čoveče! Šaljem cmok ko god da si! :*

    ReplyDelete
  3. Gledam kupaći, a vidim samo akrobacije koje se kriju iza njega! :D Šalim se, baš su super ispale fotke, ali to ionako nije nikakva novost :)

    A što se tiče kupovine kupaćeg... ta akcija mi je mrska skoro kao kupovina farmerki. Uvek nešto fali i kod jednog i kod drugog. Sreća pa sam ove godine pošteđena tih akrobacija, omiljeni kupaći mi se još uvek odlično drži #srecasrecaradost :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts