Drugačija perspektiva

Photo by Angie Style Guide

Koliko sam samo puta pomislila da u ovom gradu ne postoji više ni jedno mesto koje može da me očara i zadivi. Toj tužnoj misli sam se povremeno prepuštala, ali Coka koja je uvek puna novih nepotrebnih informacija, odlučila je da me odvede na jedno mirno i skoro skriveno mesto na kome po njenoj slobodnoj proceni nikada nisam bila. Da znam, zvuči kao da joj je bio cilj da me proda, ali nije to u pitanju. :)

Evo kako smo dospele ovde gde Coka hrabro gleda u daljinu. ;) Prvo je ideja bila da idemo na karneval brodova kako bih fotkala nešto zanimljivo što se dešava u našem gradu. Međutim, kada se ispostavilo da je to vašar, brzo sam odustala od traženja interesantnih kadrova onoga što mi je prvobitno bila namera. Kada je moj drug C shvatila da sam se malo izdemoralisala, odlučila je da me oraspoloži tako što će me odvesti na jedno mirno atraktivno mesto, koje je takođe uz vodu, ali gde je tišina zagarantovana.

Photo by Angie Style Guide

Pokazala mi je oronule stepenice niz koje je trebalo da se spustim, kada sam videla na šta to liči nisam baš bila oduševljena ovim avanturističkim potezom. Praveći korak po korak sve više mi je bilo jasno šta je želela da vidim. Isped mene se stvorio skučeni, ali simpatični prostor koji me je brzo oslobodio straha i odmah mi dao ideje što za razmišljanje što za konkretnu akciju čije se posledice nalaze upravo ispred tebe hoću reći vas. :)

Na samo koji centimetar od Save osetila sam se kao pravi turista, sve iz tog ugla izgedalo je potpuno drugačije od onoga što sam navikla da viđam po keju. Ceo prizor je bio nestvaran. Imala sam utisak da smo upale u tuđ život. :)

Neverovatno je koliko se zbog tog malo drugačijeg ugla gledanja na reku promenio kompletan doživljaj grada, odjednom mi je sve što vidim izgledalo potpuno nepoznato. Nisam mogla da se nagledam tog neverovatnog prizora. Valjda je tako i u životu, čim se stvari gledaju iz druge perspektive, odmah sve deluje drugačije. :) … a volim filozofirati, ali možda i nije loše tako nešto primeniti, ne znam, probaću pa javljam. ;)

Između ostalog C kaže da nema lepšeg mesta kada se grad budi ili bolje rečeno nema boljeg mesta za romantiku dok grad spava. :) Kako je ona došla do tog saznanja nije bitno, ali o tim trenucima pričala je sa velikim osmehom na licu. :)
Ko želi takav osmeh, definitivno mora posetiti ovo zavučeno mestašce koje se samo za iskusne pronalazače nalazi kod Beton hale. :)


Comments

  1. heheh ladno sam prepoznala! :)))
    znam za kutak :D

    ReplyDelete
  2. Hihihi znači Jelena K. i ti si nekog dečkića tamo privodila! :)

    ReplyDelete
  3. hhahaha nisam nisam :))
    inace sad ti vrsljam po blogu
    vidim pisala si o Mawi nakitu :) evo eskluziva, od jeseni u BGdu Mawi nakit :)
    P.S.
    potpisala sam ti fotku :*

    ReplyDelete
  4. Hvala Jeco i za info i za okačenu fotku i za potpis :*

    ReplyDelete
  5. Btw. pisala sam i ja o Jovani Životič imaš baš tu istu fotku i na mom postu o njoj :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts