Skandinavac u Beogradu

XM show room
Kada razmišljam o dizajnu i funkcionalnosti u isto vreme onda imam samo jednu stvar na umu, a to je Skandinavija i sve u vezi nje. S obzirom na to da je moja glavna preokupacija moda, dugo sam tražila mesto u Beogradu gde ću naći nešto što ima veze sa toliko obovažavanim severom, a što se tiče naravno mode.

Kažu, ko traži taj i nađe, pa sam tako danas šetajući gradom zapazila jedan interesantan ulaz u Kralja Petra. Vrata kao vrata nisu bila ono što mi je privuklo pažnju, već cveće koje je stajalo ispred u belim metalnim kofama. Znala sam da je u pitanju nešto interesantno, nešto meni blisko, ali morala sam da saznam o čemu je tačno reč. Na moje veliko oduševljenje to su bila vrata koja vode do showroom-a u kome se prodaje odeća skandinavskih dizajnera. ,,Jiiipiii jeee, napokon", pomislila sam!

Naravno nije bilo govora da nastavim da gledam u cveće i vrata, jednostavno sam morala da se popnem. Pratila sam putokaze u ulazu i našla se ispred belih vrata, kroz glavu mi je prošlo: ,,belo još jednom, mmmm to je dobar znak". Pokucala sam, a vrata mi je otvorila slatka nasmejana devojčica, što me je još više opustilo u mojoj nameri da potpuno prerovarim to mesto.

Uh, odakle početi? Što se mene tiče sve što sam videla vrlo rado bih posedovala, ali pre svega pažnju su mi privukli fenomenalni džemperi koji su me podsetili na lepe plave tete iz kataloga za neki fancy skandinavski nameštaj. Većina odeće je u neodređenim nijansama, što je savršeno jer se takva odeća uklapa uz sve ostale definisane boje. Što se tiče cena, prihvatljive su i sve je vrlo priuštivo. Te stoga, već imam listu ;)

Ako ću da pišem o ambijentu, to će mi ići malo teže jer jednostavno nemam dovoljno reči da objasnim tu prijatnu atmosferu koju sam tamo osetila. Otprilike prostor izgleda kao da ste došli kod neke svoje bliske drugarice koja je opsednuta skandinavskim dizajnerima i  koja je ceo svoj salonski stan prilagodila odeći. Osećaj je kao da kopate po ormaru nekoga ko vam je jako drag. Uzimate, vraćate, isporobavate, ma ostali biste tamo ceo dan. Mnogo je humanije nego u tržnom centru i mislim da je to razlog zašto odande nisam mogla da odem.

Što se mene tiče pronašla sam kutak u kome ću uvek moći da kupim nešto drugačije, interesantnije nešto što ima svevremenu notu, a zbog čega neću morati da se zadužujem :))

Comments

Popular Posts