Pariz van Pariza

Nathalie i Laurianne. Kakva divna imena. Teško je odoleti i pri izgovoru ne akcentovati ih baš onako kako to francuzi rade. Nije da mi se ne sviđa, na primer, naša Natalija, ali Nathalie i Laurianne stvaraju neku setu, sofisticiranost i ljupkost u vazduhu.


Uvek me je zabavljalo kada neko ime u potpunosti odgovara ili apsolutno nema veze sa osobom koja ga nosi. U slučaju Nathalie i Laurianne, ne bih mogla da zamislim ni jedno drugo koje bi ih bolje opisalo, dok je Coku, znate o kome je reč, apsolutno teško povezati sa Jovanom.

No, vratimo se francuskim dizajnerkama, gde me je jedna od njih, Nathalie, prošle nedelje toliko lepo ugostila, da mi je bilo teško otići iz njenog francuskog sveta koji je doslovno prenela u Beograd. Njen dom, inspirativan po mnogo čemu, što zbog njene harizme, što zbog rafiniranog ukusa koji se oseća u svakom ćošku, ostavio je na mene izuzetno jak utisak. Celu ovu nedelju nosi me uzbuđenje i inspiracija zbog francuskog duha koji je Nathalie na mene prenela.


Moram priznati da me je najviše fascinirala rikša koju je donela iz Indije, gde je neko vreme živela i odakle je donela pregršt odličnih fotografija od kojih je čak napravila i dekorativne jastučiće. Iako više volim da kreativne ideje sprovodim na osnovu sopstvene inicijative, mislim da ću ovu, o štampanju fotografija na platno, morati da preuzmem od Nathalie i sprovedem i kod sebe.


Život proveden po raznim prestonicama, kod Nathalie stvorio je dovoljno inspiracije i energije da sve te prizore, emocije i lepotu usmeri u ručni rad i stvaranje jedinstvenih narukvica. U kreiranju i izradi ravnopravno učestvuje i Laurianne, koja kreiranju dodaje svoj lični pečat i na taj način stvaraju kompeltnu kolekciju vrednu divljenja.


Iako sam ljubitelj krupnijeg nakita, "French Touch" je pre svega unikatan nakit i niz od dve tri narukvice dovoljan je čak i za moje potpuno zadovoljstvo. Izvor inspiracije pronalaze u periodu francuskog baroka 18. veka, dakle vremenu karakterističanom po raskoši, što mene koja obožava nakit koji ,,vrišti" magnetski privlači. Čak i tako sitan dovoljno je upadljiv zbog čega ne vidim razlog zašto bi moja kutijica za nakit ostala uskraćena za ovo ,,francusko čedo".


Ukoliko se i vama dopada barokna raskoš i želite malo francuskog šika nanaopi.com je adresa gde se ove narukvice mogu pronaći. Trenutak je da ućutim i pustim vas da se prepustite čaroliji koju u sred Beograda stvaraju ove dve Parižanke.

Comments

  1. I just love this brand and the artist is so great; i bought one bracelet this christmas and I never stop wearing it! Une merveille...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts