Maja, maj i ja

Pretpostavljam da svako ima mesec koji je samo za njega highlight godine. Ako biste mene pitali, definitvno bismo pričali o maju. Nešto se dogodi u vazduhu što me prodrma i pokrene. To verovatno ima i veze sa tim što je maj mesec mog rođenja, pa imam opravdanje što poblesavim još više. Sve mi je zabavno, ništa mi nije teško i sve bih htela. Bez lažnog pretvaranja, pripadam onima što obožavaju svoj rođendan i to  očigledno ne krijem.
 
Photo by Angie Style Guide
Photo by Angie Style Guide
Photo by Angie Style Guide

Misleći da ću provesti maj 2013. samo u zabavi, jako sam se prevarila, jer je fotografisanja bilo i više nego što sam mogla fizički da postignem. Na toj listi našlo se i ovo prelepo venčanje u Square Nine-u.

Maja, jedinica sofisticiranosti, psihijatar po zanimanju, angažovala me je da fotografišem njeno venčanje. Večera koja je bila sve osim svakidašnje svadbarske ceremonije, obogatila me je za još jedno interesantno iskustvo. U početku sam je odbila, rekavši da tu vrsu fotografije ne radim. Međutim, nakon dugih razgovora ubedila me je da to nije ništa strašno, da mi veruje i da je sugurna da ću to dobro uraditi. Šta da radim, na kraju sam poklekla i prihvatila novi izazov. Olakšavajuća okolnost je bila što mi je dala apsolutnu slobodu na čemu sam joj beskrajno zahvalna i nadam se zbog koje je ona sada zadovoljna.

Fotografisati ljude koji život shvataju na drugačiji način uvek mi pričinjava veliko zadovoljstvo, a fotografisati ih za njima jedan od najbitnijih dana zaista je velika čast. Moram prizanati da me je njihov dan naterao na razmišljanje da venčanja u prijatnom ambijentu, bez sulude, loše muzike mogu biti i prijatna.

Majin odabir haljine je što se mene tiče bio pun pogodak, jer je time još više dala do znanja i sebi i okolini da je kliše ne zanima i da time pokazuje svoj stav koji ne mora svima da se sviđa. Ovom prilikom imam potrebu da se zahvalim i Nikoli i Maji na poverenju što su mi dozvolili da zabeležim deo njihove istorije i da im kažem da su uspeli najvećeg skeptika, kada su venčanja u pitanju, da omekšaju u stavu.

Photo by Angie Style Guide
Photo by Angie Style Guide




Photo By Angie Style Guide
Što se tiče ,,mog maja" dešavalo se još mnogo toga, ali ovom prilikom izdvojiću još samo vikend u Rovinju i hotel Lone, koji definitvno treba videti. Fotografije nemam, osim po koju na Instagramu, jer je pljuštala kiša pa da ne bih pokvarila utisak bolje je da ,,bacite oko" na njihov sajt. Lone je inače jedan od najluksuznijih hotela u Hrvatskoj i ako u njemu ne možete priuštiti spavanje od 300 eura, što je prava sitnica, savetujem da bar popijete kafu, vredi svake kune. :)

Toliko za sada, večeras je revija Ines Janković, vreme je da se spremam... 

Comments

  1. Predivne fotografije. Uspela si da preneses atmosferu i da potpuno razumemo ono o cemu pises. A njena haljina - san snova! :)

    ReplyDelete
  2. Ana hvala puno, naravno da je ovo samo delić atmosfere, ali to je otprilike suština kako sam ih doživela. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts