Andrea Miljuš jača nego ikad

Photo by Angie Style Guide



Andrea Miljus je ,,stara" prijateljica sa kojom imam vrrrrrlo, dakle vrrrrlo specifičan odnos. Na sve moguće načine radim na elastičnosti njenog praga tolerancije i koristim se svim mogućim sredstvima koja me mogu dovesti do cilja. U početku joj nisam baš bila među omiljenima, ali vremenom se navikla na moj brutalan stil druženja, koji uključuje bolnu iskrenost i direktnost bez ograničenja.

Rečenice koje bi kod mnogih izazvale gnev i gnušanje kod Andree prolaze relativno lako. Međutim, vraćaju se kao bumerang. Na svaku šalu koju uputim na njen račun, a ponosno tvrdim da uvek prva počnem, ona ima dve na moj. Neko bi to nazvao u najmanju ruku čudnim, dakle, bolesnim odnosom, ali nas dve smatramo da je on za nas koristan iz više razloga:

Na taj način:

- Jačamo samopouzdanje
- Vežbamo brzinu misli
- Vežbamo iskrenost, bez neprijatnosti
- Rešavamo se sujete

Ako posmatramo stvar iz drugog ugla moglo bi se zaključiti i da je ovakav vid komunicije lekovit, što bih ja svakako podržala samo ako imate nekoga ko je dovoljno otvoren za ovakvu slobodu izražavanja. Obe se rešavamo nagomilanog stresa, iskaljujemo jedna na drugoj sve svoje frustracije i sve to kroz smeh i nevericu šta smo izgovorile. Da ne bude nedoumica, Andrea i ja se nikada nismo posvađale, ali mene kao blizanca, kopka, da li će jedna škorpija poput nje, zaista biti osvetoljubiva i odrubiti mi glavu, kada joj stvarno dosadi moj humor. Meni je za sada sve smešno, a ako se ne varam deluje i da je njoj. Videćemo ko će duže izdržati. :)

Sigurno vas kopka kako izgleda tipičan dijalog, ali s obzirom na to da sadrži pregršt najneverovatnijih psovki, nekako mi ovaj moj blog nije prikladno mesto za to. Jedini razlog je što sadrži reč guide, a ne bih baš da budem ta koja vodi kroz bludničenje.

Osećaj kada izbacimo lokomotivu psovki mnogo je bolje opisao Erlend Lu u ,,Fvonk-u", nego što ću ja ikada, te iskreno savetujem ovu knjižicu uz čaj pred spavanje i razmišljanje o prijatelju kome možete sasuti sve u lice, a da vas on i dalje voli bez obzira na sve.

Ok, ili da verujete da vas voli, nije ni to loše.

Comments

  1. Andrea samo merka koju glavu prvu jednom blizancu da ''odfikari''
    <3

    ReplyDelete
  2. Naslućujem da je ovaj komentar ostavio takođe blizanac. :D

    ReplyDelete
  3. Angy lose prosudjujes... Hihihi!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts