Svi znaju ko je BECHA


Vesna Pešić, nije ona Vesna na koju prvo pomislite, već umetnica BECHA, za koju verujem da je većina vas i ranije čula. Možda neko do sada nije znao kako ona izgleda, ali zato, uverena sam da ste bar jednom naleteli na neki njen kolaž, ilustraciju ili rad.

Svako njeno delo u meni izaziva poplavu prijatnih emocija i osećanja, pa sam odlučila da je potražim i napišem koju reč o njoj.

U ponedeljak smo se našle na kafi, mislim, ja na kafi ona na limunadi. Odmah je konstatovala da joj nisam poslala listu pitanja i da moj blog nije koncipiran po sistemu, pitanja-odgovori. Objasnila sam joj da svoje sagovornike želim bolje da upoznam i da mi nije zanimljivo pravljenje klasičnog intervjua. Složila se da to ima smisla, te smo nastavile ležernim putem.

Photo by BECHA & Angie Style Guide

BECHA je pomalo povučena i ne pušta olako svakoga u svoj svet, ali to u potpunosti mogu da razumem, jer nežne osobe poput nje moraju da se čuvaju. Kada kažem nežne, pod tim podrazumevam osobu koja funkcioniše na jako tananim vibracijama i registruje stvari na intenzivno visokom nivou. Uostalom, svetu poput nje to i omogućava da se kvalitetno i posvećeno bavi svojim poslom. Nije svako u stanju da toliko dobro razume paralelni univerzum boja i oblika, ali što se BECHE tiče, za nju potpisujem.

Iako rođena u Pančevu, odrasla u Nišu, svoju sreću pronašla je u Novom Sadu. Kaže prija joj mir manjeg grada, omogućava joj lagan tempo koji joj je neophodan za posvećivanje svojoj umetnosti. Frilenserski život živi dve godine i po njenom ljupkom licu mogu da zaključim da je srećna i u harmoničnoj fazi svog života.

Photo by Angie Style Guide

BECHA je dosta radila za domaće klijente, među kojima su Telenor, Playboy, ELLE, FAAR magazin, Adonis cajevi, ali u poslednje vreme sve više je skoncetrisana na rad sa inostranstvom, kao uostalom i većina frilensera kod nas. Stvar je vrlo jednostavna, ako ste dovoljno dobri svoj rad možete prodati bilo gde u svetu.

S obzirom na to da je njen rad i više nego dobar, zamolila sam je da nas uputi na sajtove koji je inspirišu i pokreću. Verujem da će vam linkovi koji slede biti od koristi i nadam se da će i vas inspirisati na dobar način kao što inspirišu nju.


Ukoliko želite da budete u toku sa procesima u Vesninoj glavi, obavezno posetite i njen blog, jer okidača za kreativnost ima koliko hoćete.

Photo by Angie Style Guide

Shavativši da nam je sat izmakao, morale smo da odredimo neko vreme koje ćemo iskoristiti za fotografisanje. Da bi pozadina bila interesantnija, zamenile smo mesta, ali ne i pića. U sred slikanja, srknula sam njenu limunadu. Nisam želela da se opterećujem da li je to videla ili nije, pa sam se zdušno pohvalila kako sam upravo ostavila karmin na njenoj slamčici. Umesto prekornog pogleda, moju glupost je anulirao iskren smeh.  To mi je donelo znatno olakšanje, jer bar jedan dan ne ispadoh totalni kreten. Mogla je da ode i pomisli: ,,Koja je ludaja ova Angie, pije moju limunadu i pretvara se kao da ništa nije bilo, šta mi je trebalo da se uopšte viđam sa njom!?".

Kasnije sam shvatila da je trebalo odmah da joj otmem sokić. Iz nekog razloga je taj momenat u potpunosti osolobodio moju sagovornicu i sva ona prijatnost koju  u meni izazivaju njeni radovi počela je da isijava direktno iz nje.

Comments

  1. OPA! :)
    Divno... Sećam se njenih radova još dok sam manijakalno pratila Dizajn zonu. I pravo da ti kažem, ne legne mi svaki njen rad, ali mi uvek izazove NEKU reakciju. A to je valjda suština umetnosti, da te malo bocne i mrdne u bilo kom smeru.

    PS. prva fotka - hiiit!

    ReplyDelete
  2. Sve što si napisala samo potvrđuje da BECHA ne ostavlja nikoga ravnodušnim. :)

    Prva fotka je najbolja zahvaljujući asistenciji gore pomenute umetnice.

    ReplyDelete
  3. opet divan sagovornik angie i carobne slike:)bojee:)
    vesna je tako simpa i kul devojka!ima posebnu estetiku, slazem se s bubom, ne legne mi svaki rad ali definitivno izazove reakciju, preseli me u neku galaksiju, u neki bakovit svet.
    i to je ono sto najvise volim kod nje. drugacijaaa je i originalna, ma, ona kao da nije s ove planete:)

    ReplyDelete
  4. Ana hvala najlepše na divnim rečima, ovakav komentar zaista motiviše.

    Inače i ja često pomislim da BECHA nije sa ove planete, zato mi i jeste zanimljivo da povremeno prošetam kroz njenu ,,galaksiju". :)

    ReplyDelete
  5. Odlican teks! Jako inspirativan i stvarno si drugacija! Blog ti je opseban. Tvoja definicija nezne osobe me oborila s nogu! Bravo i jedva cekam naredni post!

    ReplyDelete
  6. Nataša, ne znam šta da kažem osim, hvala puno. :*

    ReplyDelete
  7. Divan ti je blog, slučajno ga otkrih kod jedne blogerke koju pratim, pohvalila te je! Inače ko zna kad bih nabasala sama...
    Počela sam da čitam ispočetka, svaki dan pomalo i eto...
    Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  8. Aleksandra hvala puno i baš mi je drago što si me pronašla i još više mi je drago da ti se dopada to što radim. Samo mi reci ko me je spominjao, sada sam znatiželjna kao malo dete? :)

    ReplyDelete
  9. Hvala na divnim preporukama :)

    Kiss
    Jovana
    www.jovanamiljanovic.com

    ReplyDelete
  10. Blog je odlican.Fotografije i ideje su izvaredne.Puno uspeha i novih inspiracija u daljem radu.Pozdrav !

    ReplyDelete
  11. Mišo hvala najlepše. Pozdrav. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts