Nataša Vranić o sebi i meni

Već duže vreme nisam napisala ni jednu reč. Ne mogu da kažem da je postojao neki preterano dobar razlog, osim toga da fotografije koje sam kačila u prethodnom periodu nisu zahtevale dodatno objašnjenje. One su odražavale moja trenutna razmišljanja, osećanja, snove, ali sada kada ispred očiju imam ovo savršenstvo prirode, teško je ne prokementarisati po koju.

Lepu Natašu upoznala sam na Bitef festivalu. Gledajući u te nestvarno lepe oči i prirodno plavu kosu, shvatila sam da je to osoba koju moja kamera mora zabeležiti.

Naš suret odlagan je nekoliko meseci, ali pre neki dan smo napokon uspele da ugrabimo koji minut i popijemo po šolju čaja.

Razgovor koji se odvijao između nas dve, teško je prepričati u konciznom tekstu. Od ljubavi prema zlatnom nakitu i crnoj boji pa sve do umetnosti i mode nije bilo trenutka koji nije bio ispunjen bukom.

Photo by Angie Style Guide

Pričala mi je o muzici i njenom članstvu u nekom malom bendu. Njihovo ime mi nije otkrila, ali kako je rekla oni predstvalja fuziju različitih stilova. Priznala mi je i da dan počinje uz lagani jazz i produženo izležavanje, sve dok joj serotonin ne izbije svaku lošu pomisao da sati koji su pred njom neće biti divni.

Što se tiče zajedničke opsesije, zvane moda, nabrojala je i neke od meni omiljenih dizajnera među kojima su se našli i Balmain, Viktor & Rolf, Gareth Pugh, Marni, Chloé...

Što bi Nataša rekla: ,,Za upućene ovo može zvučati vrlo konfuzno!", međutim mislim da svaki od ovih dizajnera predstavlja specifičan deo njene ličnosti, što je po mom mišljenju pravo bogatstvo, a ne haos.

Ne verujem u priču da ceo život treba imati samo jedan stil.  Tokom odrastanja i sazrevanja neminovno se menjamo, pa tako i ,,šetanje" od gotike do romantike kao i miks ta dva, za mene predstavljaju izlazak iz kolotečine i lični progres. Doslednost u ovom smislu za mene je čista stagnaciju, tako da Nataša, ako mene pitaš, izbor dijametralno suprotnih stilova nije loša stvar zato što nas upravo ona i čini drugačijima. Sada zvučim kao keva, ali morala sam reći svoje. :P

Photo by Angie Style Guide

Što se tiče pristupa koji Nataša ima kada je u pitanju mešanje stilova, dezena, materijala, ali ne i boja, meni je i više nego dopadljiv. Apsolutno sam na njenoj strani kada kaže da je bolje nemati na sebi boje, nego biti pretrpan lošim nijansama.

Inače Nataša je završila istoriju umetnosti, pa samim tih neguje afinitete prema ovoj oblasti života. Meni je zapalo za uho njeno divljenje prema filmu i preporuke u vezi sa rediteljima:

Photo by Angie Style Guide

,,Trenutno sam opčinjena koreanskim režiserom Kim Ki-duk-om i njegovim ostvaranjima poput Bin-jip kao i Bi-mong. Međutim, preporučujem sve njegove filmove, zato što se u svakom od njih na drugačiji način bavi ljudskim nedostacima i osećanjima. Dopada mi se način na koji predstavlja čoveka kao krhko biće koje na kraju uvek podlegne svojim osećanjima, jer ga ona i čine čovekom.

Naravno, tu je prisutan i Pedro Almodóvar - čovek koji razume žene bolje od njih samih, zatim za mene neizbežna Lucía Puenzo, argentinska režiserka koja se takođe bavi ženskom psihologijom, ali iz nekog drugog ugla... a, ako me pitaš za reditelja koji obrađuje sociološka pitanja društva u kome živimo, posebno cenim Asghar Farhadi-ja."

Gledajući filmove ovih reditelja, verujem da je Natašinu dušu moguće još više upoznati, pa svima onima koje zanima šta je ispod ovog blistavog lica savetujem upuštanje u tu beskrajnu pustolovinu.

Comments

Post a Comment

Popular Posts