Šta voli jedna Sirena?


Photo by Angie Style Guide


Sa velikim ponosom vam predstavljam Prvulović S. Irenu u gradu poznatiju kao Sirenu. Jedina osoba na ovom svetu koja u svakom trenutku zna gde ima interesantnih stvari je upravo ona. Jedina žena koja je više puta izjavila da joj nikada, ali nikada nije dosadno je upravo ova moja gracija. Bilo da ima društvo ili ne ona uvek ima šta da radi i gde da ide. :)

Photo by Angie Style Guide



Nije joj problem da sama šeta po celom gradu, nije joj teško da traži baš neki detaljčić koji joj je potreban da bi nekome upakovala nešto lepo, a da to liči na tu osobu. Ako neko zna da živi život punim plućima i da uživa u bukvalno svakom trenutku onda je to Sirena. Druženje sa njom je nešto više od običnog ispijanja kafe. Osim što inspiriše svojim izgledom, njeno znanje i informisanost o kulturi prevazilazi sve granice.

Photo by Angie Style Guide



Toliko toga bih još rekla o njoj, ali mesta gde shopping-uje, šta voli i zašto, mnogo više će reći o njoj nego što ću ja uspeti da napišem. Zapravo ideja mi je bila da nam Sirena da neke smernice gde i šta interesantno možemo naći, videti, doživeti, pročitati.... Zato sledimo je:

Odeća:
Noa Noa u Knez Mihajlovoj zato što je drugačiji i zato što liči na mene....i zato što mogu da uđem u njihove brojeve, jer za mene u Zari, Mangu i tome slično nema mesta. :)

Photo by Angie Style Guide




Kozmetika:
Ne mogu da živim bez rumenila Too faced La vie en Rose, pudera Too faced Apsolutly Invisible Candlelight.  Ova prelepa pakovanja mogu se naći u Sephori... a da... i parfem Marrakech od Tesori d'Oriente njega kupujem u Diva parfimeriji na Zelenom vencu.

Photo by Angie Style Guide




Nakit:
Pa šta ti liči na mene? :) Paaa, Accessorize naravno! Sve što je sa motivima cveća, mačkica i tome slično mora biti moje. Što se tiče tih mačkastih stvari to obično pronalazim na Modi za poneti. Inače ovo drvo je iz Monsoon for children, to sam dobila kao poklon od moje mame za 8. mart. :)

Photo by Angie Style Guide


Knjige:
Trenutno čitam ,,Muzika za kameleone" od Trumana Kapota (samo da dodam da Sirena uvek nešto čita i da pored kreveta uvek ima naslagane bar još tri knjige koje čekaju da ih ona ,,proguta" :). Knjige uglavnom kupujem. Pratim preko neta kad su popusti i sajtovi na kojima dobijam te informacije su: knjigainfo i knjižara. Hm, ok pratim i sve izdavačke kuće, ali omiljena mi je Geopoetika zato što uvek imaju lepo dizajnirane korice, to mi je važno jer se ježim ružnih izdanja.

Muzika:
U poslednje vreme najčešće slušam soundtrack-e. Omiljene kompilacije su mi iz filmova The Boat That Rocked, The Hours, Stealing Beauty, Amélie...

Kafa/Čaj:
Apropo u Cara Lazara. Imaju mačku, mislim da se zove Mari. Oni su i knjižara i čajdžinica. Ono što je najbolje je to što uvek imaju 20% popusta na Geopoetikina izdanja. :)

Kolač: 
Vanilice iz pekare Aca u Svetogorskoj pored Ateljea 212. Cena im je 600din po kilogramu. Hahah vidi se da volim kolače! :)

Naočare:
Najlepše naočare su u Nušićevoj. Joj čekaj, čekaj kako se zovu, o Bože, ma svima sam vam poslala na mail...Božeeee... Ne vredi, ček' da vidim na internetu! (Ode Sirena u sobu, pogleda na internetu i viče preko pola stana...) La Font, La Font se zovu, ne mogu da verujem da mi je stao mozak! :)

Šetnja:
Krenem od Knez Mihailove, pa preko Kosančićevog venca sve do Keja. Najviše volim da gledam u vodu, to me smiruje. Pre godinu dana sam šetala svaki dan pre posla, sada umesto toga gledam ujutru filmove. :)

Filmovi:
Šta si poslednje dobro Sirena gledala, hmmmmm, ništa, sve je bezveze. Od sutra idem na pilates. :)

Photo by Angie Style Guide




Dekoracija za kuću:
Stalno kupujem mačkice, imam ih za sada preko 50 komada. Pronalazim ih u indijskim radnjama, ima ih u Maski u Vlajkovićevoj.

Photo by Angie Style Guide


Ukrasni papiri, trake...:
U Eurocentru ima super knjižara, najčešće biram papir i trake na tufnice, mačkice, mečkice, cveće... Sve što ne upotrebim pri jednom pakovanju čuvam za sledeće. Takođe ništa ne bacam, kada mi se raspadne šnala, broš ili minđuše to sačuvam i koristim za dodatno ukršavanje ukrasnog papira. Najbolje pozamanterije su Maja i Kaja u Gospodarskoj ulici u Zemunu.

Eto to je bila Sirena ukratko, a ovaj spisak je u stvari mnogo duži, ali moraćete da je nađete, upoznate, družite se sa njom i tako imate konstantan priliv informacija, gde, šta, kada i sl.  :)




Comments

Post a Comment

Popular Posts